Åre - here we come!

Jag måste ju få slå ett slag för sambons senaste tidningsverk - Min Jakthund.

Imorgon bär det av till Åre, Fäviken för en av Sveriges största jaktmässor, där vi ska ha en monter och stå och presentera tidningen, kränga prenumerationer och sälja snygga jaktkepsar så det står härliga till!

Det ska också bli intressant att få möta läsare och annonsörer och på något sätt få ett litet kvitto på vad man tycker om tidningen.



På nästan 4 veckor som tidningen har varit ute i handeln, har det tecknats ca 600 prenumeranter. Rätt okej, men fler kommer det att bli. Spännande!

Jag kommer ju självklart att förena nytta med nöje och har packat med mig träningskläderna. Vad annars? Det finns säker massor av härlig träning som väntar i Åre. Det blir dessutom premiär för mig att besöka den berömda skidorten.

Jag rapporterar så klart här under mässdagarna, om orken och tiden räcker till. Annars får jag ta det när jag är hemma igen.

På återhörande!
#1 - - lillasyster Erika:

det var nog snarare så att vi hade blivit förvånade om du inte hade tagit dina träningskläder med dig!



hursom kan fortfarande inte smälta att er tidning var här nere i Trelleborg också, hur coolt som helst :D