Trrrräningsvärrrrk - me like!

Aj.

Aj.

Aj.

Min kropp är lite trasig... men bara lite. Inte så farligt egentligen, det är bara att gå på igen - imorgon!

Lördagen spenderades som jag nämnde tidigare i Huvudstaden på kvartalsutbildning, BodyStep och nya releasen. Så himla skoj. Massor med Les Mills instruktörer från hela Sverige samlas och tränar tillsammans.

Och som om det inte var nog, så var jag ju tvungen att köra lite igår förmiddag. Kände mig inte riktigt nöjd utan plussade på söndagens träning med lite BodyPump på kvällen. Kroppen fick sig en rejäl omgång!



Idag är jag lite stel, ska jag erkänna. ÖVERALLT. Men skönt! Imorgon går jag på igen. Ett morgonpass (friskvårdstimme) och så kör vi dubbelpass på kvällskvisten. 3 pass på en dag, det är väl rätt bra?

Sen blir det till att nöta resten av veckan. Ska fila in nya koreografin till Bodystep 83.

Men nu ska jag träna röva i soffan.

Väl mött alla!
#1 - - caroline:

oj oj är förvånad=) kan du verkligen ha träningsvärk??? hihi

och så fort parbrorn är ute får du ju PT:a mig oxå, vilken lycka va???