Lycka!

Sitter här med en tumme som dunkar som fan, men det skiter väl en boxare i?

Har tränat idag! GAAAAH! Som jag längtat! Som min kropp har längtat!

Körde igår också, men inte så tufft. Idag var det lite mer drag under galoscherna, fast jag kan ju inte köra fullt ut, jag får helt enkelt nöja mig med det jag kan göra så länge.

Tänker köra imorgon också!

Ni som känner mig vet att ordet lagom existerar inte i mitt vokabulär!

Dessutom kommer jag hem och upptäcker att sambon tänker servera mig räkor! Han kommer dessutom skala räkorna åt mig! Det är väl kärlek det?
#1 - - Jenny:

Känner igen där med att inte vara lagom... jag har länge varit antingen eller med träning, men idag är jag i ett mellanting och skulle väl ibland kunne ge mig själv en spark i baken. Jag vet hur skönt det är efteråt, men ändå kan det vara svårt att ta sig iväg...

#2 - - Katharina:

Ja, ibland kan det kännas riktigt motigt, men när man väl är igång så är det härligt. För att inte tala om efteråt när endorfinerna sprutar! :-)

#3 - - Anna:

Ja, det är vad man kallar kärlek det!