Pyssel

Det händer, men inte så ofta pga tidsbrist.

Ikväll hände det. Jag pysslade!

Fick en beställning på en tavla till ett stycke farmor som har födelsedag. Jag har gjort såna här tavlor till mina respektive farmor, farfar, mormor och morfar (barnens alltså).



Det är ju faktiskt mycket roligare att ge bort något man har gjort med tanke och kärlek.



Personligt blir det ju också. Man bara skriver ner några ord som liksom ÄR personen i fråga.

Så - poff har man en personlig och kärleksfull present.

Bra va´?
#1 - - mormor:

Jo Tack vi vet, dom kommer upp på väggen i vårt nya sovrum. Så fina och gjord med kärlek!!

#2 - - Anna:

Åh, vad snygga! Vilket supertips på bra julklappar!

#3 - - Linda:

Jag vill gärna ha en sådan farmor-tavla av dig. Tar du emot beställningar??

Svar: Hej Linda, dessvärre så klämde jag min tumme (högra) i en bildörr för 1 år sedan och har svårt att både teckna och måla nuför tiden... :( Kul ändå att du gillade dom!
Katharina