27 april för åtta år sedan...

... gick jag igenom en katastrofal förlossning. Ett flickebarn på 4,7 kg och 54 cm. Det ni! Det kan man likna med att pressa ut en svängsoffa på tvären!

Nåväl, det var värt allt besvär och all smärta!

Igår var det Esters 8-års dag och den firades med dunder och brak. Jag kunde äntligen få avslöja min hemlighet, min överaskning till henne: En resa till Alcudia - bara hon och jag!

Hur lyxigt är inte det då? Åh, vad vi ska mysa!!!



Här ska vi bo, mysa, bada, sola och bara vara! En riktig lat-charter!

Ester är redan packad och klar för avfärd...
#1 - - Hanna:

Njut och kom hem solbrända och snygga =)

#2 - - Evert:

Ryser när jag tänker tillbaka på vilken tid vi hade då, men världens underbaraste barn fick vi och alla mår bra nu!!!!

Hade det inte varit för den tiden hade vi inte känt varandra :-)

Hoppas Ester är nöjd med sin födelsedag, men hon kan nog inget annat vara med den presenten. Låter underbart!!!