Födelsedag

Idag är det min födelsedag! Japp, min egna dag. Och så som jag blivit firad trots att jag fyller ojämna 29 år! ;-)



Det började redan på jobbet med att jag bad mina arbetskamrater att vara snälla på mig. Det fungerade "så där"...



Så kom där ett blombud med en ENORM bukett vackra höstblommor... från lilla mamma! Jag som precis stunden innan suttit och beklagat mig över att hon inte hade hört av sig. Inte ens med ett ynka sms... Men så kom denna lilla farbror med den här enormt stora och vackar bukett. Dessutom hade hon skickat ett kuvert med slantar i. Sånt tar jag tacksamt emot. TACK MAMMA & STIG!!! Puss på Er!



Efter lunch fann jag detta på mitt skrivbord på kontoret! Gulliga dom! De vet att ostkrokar är min stora last. Tårta går bort, kaffebröd går bort, godis är heller ingen höjdare. Men ställer du fram en skål med ostrkorkar har jag svårt att hålla händerna borta! TUSEN TACK, TJEJER!!!



När jag kom hem blev det kalas. Ja, JÖSSES AMANDA vad jag blev firad? Massor med paket i olika former, storlekar och innehåll!



Det mumsades på kladdkaka och gräddtårta. Jag hoppade över dessa godsaker eftersom jag ville spara lite plats till ostkrokarna!



Av Nettan, Erik, Casper & Cornelia fick jag ett litet Mamma-SPA-kit. MUMS, som Maria Montazami skulle ha sagt!



Av Ullis, Peter & Emil fick jag dessa ursöta ljushållare OCH en flaska rött (icke att förglömma!!!)



Av Johan och barnen fick jag den här otroligt vackra silverbrickan med olika sorters värmeljushållare i frostat mönsterglas med silver detaljer. Så fantastisk fint!!! Tack mina HJÄRTAN!



Nu skall kvällen avrundas med ostkrokar och lite rött.



Skål & grattis på mig! Tack alla vänner & bekanta för gratulationerna. Ni är så rara!

Puss på er alla!