En helt vanlig lördag...

Jag tänkte lite kort bara beskriva en helt vanlig lördag hos oss i bild.
Det är så svårt att få fram den riktiga känslan annars...



Här har vi självaste "Paris" som äter frukost. Hon är inte som oss vanliga,
dödliga "Svenssons" som äter en macka, fil eller så. Nej, hon äter ju så klart
Tortillias framför sin Laptop...



Skillnad på "folk" & "folk". Stinas frukost...



Lite senare på kvällen efter att middagen intagits, fick Stina vara med
"Paris" och "Nicole" en stund. Jag ångrar ju det så här i efterhand, men
nu är det ju försent.

(lägg märke till "Paris" vackra uppenbarelse i bakrunden)



I ett oövervakat ögonblick satt flickebarnet naken på köksbordet och
klunkade i sig Cola! Yummie!



Så där ja´! Nu är lördagskvällen igång!!! Om ni tittar riktigt noga, så ser
man hårfönen framför mig. Det är ju en lite minde "Carola-fläkt", men
fungerar likväl! Guuud, vilken snygg pose! Ah...



Stina kompar mig och sig själv.



För att platsa i "Paris" gäng, måste man vara lite tjing. Jag gjorde ett
tappert försök och se, jag fick också vara med??!



Dags för småtjejerna att borsta gaddarna för att ladda inför...



PYJAMAS-PARTY inklusive SHOW!!!



Malin är en rackare på elgitarr (batteridriven sådan med förinspelade
melodislingor). Ester spelar sax i bandet.



Nu har man bytt ut den batteridrivna elgitarren mot en riktig med strängar
stämd olika mycket. OLIKA MYCKET... Ester kör leadet.



Det är graciösa och komlicerade moves till också.



Alla rock-stars brukar luta mic-stativet.



Finalen innehöll en tonartshöjning av bästa sort!

Ja, så ser det oftast ut hemma hos oss, en helt vanlig lördag.
Ni är alla varmt välkomna någon gång. Jag lovar... när kvällen är över känner man sig rätt nöjd och belåten. Man tycker att det är ganska skönt när det blir tyst och natten sänker sig med dess stilla ro.
För sen vaknar man upp igen till ungefär samma innehåll OAVSETT dag!

Som sagt, varmt välkomna ska ni vara!
#1 - - elisabeth:

Man tackar för inbjudan. Passar det mån tro om vi tittar in på tisdag i förbifarten?

#2 - - Katharina:

JAAAAAA!!!!! Absolut!!! :-D

#3 - - Helene:

...Igenkänningsfaktorn är HÖG....man tror att det ska bli annorlunda när barnen blir äldre...(eller föräldrarna med för den delen) Men ack nej...det blir bara värre...Det är bara att "härda" ut....galenskap går i arv har jag hört....man ärver det av sina barn....? Hursom är det en ENORM gädje att vara förälder till många barn...så lite tokigheter gör att balansen håller sig rätt hyfsad ändå...Ska nog titta in hos er någon kväll....Kram