Mormor & Morfar= LOVE!

Idag kommer dom förbi en sväng på väg upp till stugan i fjällen. Åh, va majsigt! Känns som evigheter sen! Och just precis idag så reste sig Räkan emot sin byrå. Japp, från knästående rätt upp. Ja, ja, jag vet att "ongen" är 1 och 3 månader snart och tar allt med ro. Men det här är ett stort steg i utvecklingen och jag ser en ljusning med att slippa ha henne hasande på röva när hon börjar 6-års...
Nu hoppas jag ju så klart att hon ska visa upp ALLT hon kan när mormor & morfar kommer.
Fan, va fjantig man är!
Men är det inte lite så när det kommer främmande, eller när man träffar mormor & morfar, farmor & farfar, så ska man visa upp hela deras register?
"Imse vimse spindel..."
"Hur stor är Stina???"
"Kan du klappa händerna???"

Nä, men hu??! Här sitter jag helt ofräsch, oduschad, osminkad, odamsuget i huset!
Måste ju visa upp min bästa sida!
Här har jag inte tid att sitta, mycket att stå i.

Kram på er!
#1 - - Martina:

Woho, go Stina! ;) Lill-kussen kanske inte hinner före trots allt! Puss och kram på er!