Günter & Co

Ja... egentligen behövs det inga ord för detta blogginlägg...

Det hela började väldigt oskyldigt. Vi tog oss en tur till Hudik idag, mina sommarlovsbarn och jag. När vi så skulle till att käka lite lunch, hade jag i smyg köpt mig en snygg lösmustasch... Ester lovade att hålla tyst. Så i ett helt oväntat läge, trycker jag fast den under näsan, vänder mig om mot Ebba och undrar vad hon vill ha att äta. Vi står då inne på Guldsmeden (en populär galleria i Hudiksvall för er långväga bloggläsare).
Hur pinsam var jag inte då??!
Ebba vände tvärt på klacken och bara gick. Jag ropade gång på gång efter henne men hon bara fortsatte att gå...???



"Vem vare som kasta??! Vem vare?!!"



Innan vi ens kommit hem hade vi köpt mustascher för 110 spänn!



I olika kulörer och former!



Alltså... hur kul kan man inte ha med såna här då??! Jag har garvat lungorna ur mig. Skitjobbigt eftersom jag är dunderförkyld och det liksom blir som värsta hostattacken samtidigt som jag asgarvar.



Men man kan ju inte göra annat än att garva. Alla var lika fula.



Vissa mer än andra...



"Hello... my name is Günterrrrrrrrrrr!"



Måste avsluta inlägget med den här bilden. Den är min favorit. Hur kul kommer vi inte ha med dessa då???
Hur kul som helst skulle jag vilja påstå. Helt klart värt vart enda öre!
#1 - - carro:

det såg sjukt kul ut, inifrån vårat kräkfängelse. men sjukt mkt roligare på bild! är väldigt impad på de olika modellerna och färgerna=) ahhaha

#2 - - MIA:

Fina ni var. Tycker att jag känner igen upplägget :)