Dom kallar mig "Pricken"



Så här snygg blir man efter att man har målat tak. Vet nu hur jävla jobbigt det är för nacken då??? På en skala mellan 1-10? Typ 100!!! Det kändes som om min nacke skull gå av efter halva taket. Men som sagt, jag säger ju ingeting, jag klagar inte, inte ett ord, inte en svordom, jag bara gnolar på.



Redo för takdel nr 2... som skulle målas för ANDRA gången!



Igår lades golvet in. Idag har vi tapetserat. Ja, jäklar vad vi har tapetserat!



Det är bra med teamwork!



Kan ni gissa vad som blir på den här väggen då?



Jo, en fotovägg med Järvsövy. Man skymtar Järvsö Kyrka till höger. Fint va?
Johan tog bilden uppe på berget. Ja, vi är riktigt nöjda so far. Imorgon är det bänkskiva, diskho och lister och sånt som ska på plats. Snart kan vi ta bort maskeringen och städa. Åh, vad kul det ska bli!!!

Näe, men nu ropar mamsen att det är dags för en GT! Hej så länge!
#1 - - Josephine:

Så händiga ni är! Riktigt läckert med fotoväggen :)