Mitt nya liv?


Jaha, då vill jag bara välkomna Er alla till min blogg. Japp, nu är det dags. Jag tänkte dela med mig av mitt liv, min vardag som jag säkerligen delar med tusentals andra i liknande situation. Mitt liv består just nu att skjutsa barn från punkt A till punkt B, laga mat, städa och ta hand om vår minsting som just nu är hemma med mig.
Glamoröst värre!
Men nu i skrivande stund, är minstingen, även kallad "Räkan", hos farmor & farfar över helgen för att vänja sig av med amningen vid blott 14 (!) månaders ålder.
Man känner ju sig som en urviden amöba.
Håret är stripigt.
Ögonen matta av sömnlösheten.
Naglarna kortklippta för att inte riva flickbarnet.
Kläderna valda av praktiska skäl.
Nej, nu är det dags att ta tillbaka lite mark!
Ni är välkomna att följa min vardag och resa.

På återseende!
#1 - - Anna:

Härligt Katta! Jag lägger till dig som favorit på min sida. Nu kan jag följa både dig och gose-Räkan ;)

#2 - - Anna-Carin:

Underbart,kul och spännande att följa dig på livets resa! Känns som vi är lite närmare varandra då!!! Miljonis kramis!