Catjing!

Det händer så mycket i mitt liv nu och jag gillar det verkligen. Dels det här med BodyStep som bara är en så smaskig krydda i mitt träningsliv, sen har jag ju börjat jobba igen. TOKGILLA!!!
Jag har hunnit jobba 1 vecka och jag längtar till måndag igen. Så sjukt härligt att få använda hjärncellerna på ett annat sätt än att planera middag, inköp, tvätt, hämtning och lämning av barn.

Nä, gott folk; "shes back in business"!

Fast det tillkommer ju en del I-lands problem i allt det här. För det första så finns det på tok för FÅ träningstillfällen. Vill träna helst varje dag... Men nästa veckan blir det fullt ös medvetslös! HÄRLIGT!!!
Sen en annan sak... JAG HAR INGA KLÄDER!!!

Äh, tänker ni. Men det är faktiskt sant! Jag har verkligen inga kläder, åtminstone inga långärmade och jag fryser ju skiten ur mig på kontoret! När jag dessutom är skapt i en märklig storlek för att föreställa vuxen, tappar jag lätt sugen när det skall shoppas. Allt är ju för stort. Hur kul är det att gå omkring med "Youth" eller "GoGirl" i nacken bara för att jag varit tvungen att handla på barnavdelningen?
Men jag svängde in idag och gjorde några snabba inköp. Två undertröjor ala bas, långärmade. En svart och en vit. Bra att ha!
Två tjockare tröjor, en blå och en PippiLångstrump-randig och som pricken över i:et smashade jag till med en Levis-skjorta som var supersnygg! Jösses, vad jag har varit duktig??!


Catjiiing!

Införskaffat en ny mobil också. En som jag ska synka med jobb-mail och almanacka. Pjhue... jag har vägt mellan en HCT, Iphone eller en Ericsson Experia.



Det blev en Ericsson Experia bara för att jag alltid haft Ericsson innan och den har samma egenskaper som de andra jag vägde mellan och jag trodde ju att jag skulle känna igen mig i den. DET GJORDE JAG INTE!!!
Visste ju inte ens hur man slog på ljudlöst när jag satt på kontoret så;

" Ring, ring, ring, ring, ring BANANAPONE" ekade glatt medan jag i panik försökte få tyst på den hysteriska, vibrerande mobilen. PINSAMT!
Nu har jag ändå kommit en bit och börja begripa hur jag använder den.

Näe, men hörrni. Nu ska jag ha lite TV-mys med bästaste Ebba. Räkan sover och de andra tjejerna har vi parkerat framför en nyhyrd film och lördagsgodis.
Mannen är ute på galejs och rajraj.
Perfekt!

På återhörande.