My best friends!

Här är dom, mina bästa vänner! Åh, vad jag gillar dom!



Nu har de gjort sitt för idag. Ett härligt pass men en del "surbackar". Förhoppningsvis får jag ihop det med tiden så jag hinner ett pass imorgon igen. En härlig dos med goa, smaskiga endorfiner får man som belöning.
En billig drog!
#1 - - Anna:

kan man lida av endorfinbrist? Det verkar inte spela någon roll vad jag tränar eller hur länge, den berömda endorfinkicken har jag aldrig känt av...

#2 - - Anonym:

Stackare! Men du kanske inte håller på tillräckligt länge? ;-) Den brukar ju infinna sig kort efter att man har avslutat träningen. Jag lovar att den är värd all svett, blod och tårar! :-D

#3 - - Anonym:

Hello Katarina,

You look like my exwife.

Just as skinny and welltrained and aggressive as a dobberman with adhd.

I´m getting a bit turned on by you.

Please dump your pathetic boyfriend and come to me.

You and I forever. / Love Paul

#4 - - Paul Anka:

Hello darling,

it's me again...

If you come to me and become

the next miss Anka I Will

stuff you full with ostkrokar

and whisper sweat words,slowly

of course, in your ears.

Please answer Anna ....

Yours always/ Paul (kvack)