Hä ä väl dags å blogga dårå

Idag började jag dagen med en löprunda. Fan! Det gick tungt som satan. Varför då??? Trist... Men efter ca 5 km vaknade mina ben och jag drog ut löpsteget, mest på pin tji för att de j-vlarna skulle springa som vanligt! Jag hade förmodligen för lite energi i kroppen, eller så var det väl något annat som inte stämde. Men det är himla retfullt när det går så där tungt och jag liksom får kämpa och slita. Jag får hoppas att benen känns lättare imorgon.

I eftermiddag ska "Paris" och jag till stallet. Vi har lyxat till det lite och hyrt en varsin pålle heeela helgen! Hon har hyrt en med 2 meter ben och jag har hyrt en som har 30 cm ben. Don efter person? Ska se till att ta lite bilder och dokumentera lite ifrån våra dagar i stallet. Det är verkligen en skön avkoppling för kropp och själ.

På lördag är det kalasdags för Bästaste Ester. Då kommer det 9 vilda 7-års tjejer med kalasförväntningar. Jag får se till att infria dessa.

Räkan sover just nu, men det är nog "just före". Vi var till Hudik igår för återbesök på Barnkliniken. De tog ju en massa prover sist som vi skulle få svar på. Jag drar ihop allt de sa till att bara tala om för er att lilla Räkan ska genomgå en biopsi på tunntarmen. Så. Punkt slut.

Näe, men det här duger ju inte? Har en massa "borde" & "måsten" att ta i tu med.

Så - iväg med mig nu!

#1 - - 170,2cm:

biopsi i tunntarmen?

låter farligt? hoppas de går bra, vad de än är.

kram.



föressten, såg du hollywoodfruar i måndags?

de var fan de bästa avsnittet nånsin? :D



"men guuuuud vilken lyx att sitta här och mumsa"

"nu kom jag på! jag kan tänka att du är halv. delatliv. neeeeeeeeeeeej vafan säger jag."

hahahaha

#2 - - Katharina:

Ha ha ha!!! JA, helt klart det bästa avsnittet hittills!!!



"Jag är fin i allt. Det vore så mycket lättare att välja om jag inte var fin i allt."



ha ha ha ha!!!