10 saker du inte visste om mig

Nu är det dags! Ja, jag har ju studerat en del bloggar och har gjort tappra försök att liksom "hänga med". Men här kommer i varje fall en sån där lista...

10 saker ni inte visste om mig:

1. Jag kan skriva spegelvänt lika snabbt som man skriver rätt.

2. Jag har bott i Mariestad (delvis).

3. Jag har haft dreads (hemmagjorda med riktigt klister!!!).

4. Har blivit knockad på en festival i Sala.

5. Har varit leadsinger (mohahaha) i ett dansband en kort, kort period i Västerås.

6. Har varit till "The Caribian 2 ggr" och seglat mellan öarna i Grenadinerna.

7. Har fått Sthlms brandkår att dyka i Stlms Ström efter min plånbok. BRAGD!

8. Har brutit benet när jag ramlade ner i en brunn.

9. Har sovit på Widéns Trä (byggvaruhandel i Sala) för 1000 år sedan.

10. Måste "gnussa" mina fötter innan jag somnar.
#1 - - Anna-Carin:

UNDERBARA MÄNNISKA!!!!

#2 - - Mamma:

Jaa, tänk vad du har hunnit med...

och " förskingrat " mina bästaste silverskedar

i en skattjakt;((((

#3 - - Ann-Zophie Arvidsson:

Jag hade gärna sett dig i dreads ;D

#4 - - lillasyster:

dreads?? det kommer jag inte ihåg att du hade. Däremot har jag sparat våra spegelvända brev :D

Kramen